wibban.blogg.se

Hej! jag bor med min pappa, mamma, mina syskon en stora syster och en storebror och min hund som heter Ace<33

Hej hej!!:D

Publicerad 2012-10-28 19:12:15 i Allmänt

Tjenare tjenare! har precis ätit en sjukt god middag och det var kött och potatis!
Men nu så messar jag med lite kompisar och äter godis. Jag är på mitt sommarhus för har höstlov!! ska var med min kompis för kommer att komma hem på onsdag så då ska jag sova över med henne, och så ska jag vänta på att min andra bästa kompis kommer hem från USA. Hon har det så fuskigt hihi!!
 och sen så kommer ag att träna på mitt kemi prov!! det handlar om syror och baser så om ni vet något så får ni gärna komentera!!! Kommer att ta lite bilder sen kanske så att det inte blir tråkigt;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela