wibban.blogg.se

Hej! jag bor med min pappa, mamma, mina syskon en stora syster och en storebror och min hund som heter Ace<33

Heelluuu!!

Publicerad 2012-11-01 23:54:54 i Allmänt

 
Cha cha!!
 
Sitter och skypar med mina bästa vänner!
Ska få en iphone 5 snart nu i november så att då ska jag blogga som jag aldrig gjort förut:D
Har inte så mkt att skriva om.. Jo!! imorn så ska jag vara med min bästa vän och vi ska sova över ska bli så jäkla kul för att vi ska dra ner till stan och shoppa och käka på spice`n rice och det ska bli kul för att har aldrig ätit där förut:)) 
Har höstlov som ni kanske har fattat och nästa vecka ska jag börja skolan och då ska jag ha ett prov på kemi och vet inte riktigt hur det kommer att bli för har aldrig haft ett prov i kemi men det går nog bra för tränar som en jäkla dåre.. vet det kanske låter lite väl men men jag ska komma någon vart i livet så.. 
Men nu måste jag dra herrå:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela